onsdag 29 december 2010

Två dagar tillgodo

I did it again!!! Min kära vän och granne Kristin brukar säga att jag arbetar bäst under tidspress och det verkar stämma. Men det här året har jag ju två dagar till godo. Vore det inte för att jag nu har ont i precis hela kroppen efter att ha tränat som en tok sista dagarna så skulle jag faktiskt kunna tänka mig att gå och träna i morgon också. Kan bara skriva under på att man mår bättre av att träna, men tycker fortfarande att det är roligare och härligare att träna utomhus i vår härliga natur. Så på pluskontot den här dagen kan jag också tillägga några åk i Sundsvalls slalombacke, Därför kan jag med gott samvete nu njuta av en god cider tillsammans med popcorn framför TV:n. Ska bli spännande och se ifall jag nästa år har rott träningskortet i hamn innan december månad. Kan nu bara våndas inför den kommande träningsvärken som jag vet kommer att komma. Ses vi i gymmet nästa år???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Summa sidvisningar