söndag 19 december 2010

Julförberedelser

Har lyckats i år igen.... Vilken tur att vi har ett stort köpcentra inte så långt bort med massor av affärer. Tycker att jag börjar varje jul med att köpa någon julklapp i god tid och ändå så står jag där helgen innan julaftonen och har flera paket att inhandla..... Ska nu bege mig in till stan och avklara det sista. Julgodiset har familjen dock redan fixat. Kan det ha någonting med prioriteringen att göra??? Ska bli härligt att få komma ner till svärmor och svärfar och traditionsenligt gå ut och hugga gran och äta kolbullar i skogen. Längtar efter att få se barnen uppspelta och undrande över när tomten ska komma. Julen är en högtid som jag inte skulle vilja fira utomlands i värmen, då jag tycker att det är underbart med den vita snön och alla tända ljus. Ser nu fram emot den stundande helgen och att få njuta av mina nära och kära.

Kolbullar och obóy är smaskens!

Farfar Bengt ordnar kolbullarna.

Klart man är glad när julen är här!

     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Summa sidvisningar