söndag 19 december 2010

Nu är jag där igen....

Som anställd inom Sundsvall kommun har man förmånen att kunna träna på antingen Helex eller Friskis & Svettis. Det som ställs som motkrav är att man när året är slut kan visa upp ett intyg att man har tränat 12 gånger under året. Precis som de tidigare två åren så sitter jag nu i den situationen att när året börjar närma sig sitt slut så har jag inte lyckats skrapa ihop 12 gånger.... Så idag fick jag så lov att masa mig dit och röra på kroppen. Väl där så är det ju jätteroligt att träna och man känner sig piggare, så frågan är varför jag sätter mig i den här situationen gång på gång. Nu är det bara att ta tjuren vid hornen och träna som en tok innan nyår. Någon fler som kommer att träna på nyårsafton???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Summa sidvisningar