fredag 31 december 2010

Har hittat en ny tv-serie

imgres.jpg

Har de sista åren varit dålig på att titta på TV då det inte varit någonting som jag har prioriterat. Nu har jag ju jullov och det finns mer av tid på kontot. Hittade så en TV-serie på nätet som jag fastnade för - Being Erica. Den handlar om Erica som tycker att hennes liv är skit när hon träffar Dr Tom, en lite annorlunda terapeut, som erbjuder henne sin hjälp. De ingår ett avtal tillsammans och det visar sig snart att Dr Tom inte är som alla andra inom sin bransch och Erica får en chans att ändra sitt förflutna. Han har förmågan att skicka henne tillbaka i tiden och låta henne ändra på vissa saker i sitt tidigare liv för att kunna dra lärdom av detta i nutid. En ganska smårolig serie där jag med detsamma kunde komma på situationer som jag skulle vilja ändra på i mitt liv. Med lite mer eftertanke så vet jag inte om jag skulle vilja ändra på de där situationerna för att slippa smärta och skam. Ändrar man saker och ting kanske man ändrar så mycket på en som person att man tar bort egenskaper som man gillar hos sig själv. Motgångarna längs vägen har ju format mig som person och hur är det med ödet?? Hjälp nu var jag djup!! Hoppas att ni alla får ett gott nytt 2011, som inte innhåller alltför många dagar som ni längre fram önskar att ni kunde åka tillbaka och ändra på. Ser nu fram emot en nyårsafton tillsammans med vänner och god mat. Gott nytt år!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Summa sidvisningar