onsdag 6 april 2011

Snigelposten kom med förhoppning om skojsigheter....

Tänk vad glad man blir när snigelposten innehåller annat än reklam och räkningar, vilket inte händer varje dag. När jag tittade in på Facebook idag så hade Anna Johansson ett inlägg som talade om att hon hade fått en inbjudan till en gemensam bekants 40-årsfest. Själv hade jag glömt att hämta posten på vägen in, så nu blev jag ju nyfiken. Skulle man "våga" sig ut och titta i brevlådan???
Modig som jag är ;) så begav jag mig ut till brevlådan och där låg det ett fint skrivet kuvert med blommor påklistrade. Det är ju nämligen så att det är detta år som alla fantastiska 71:or fyller 40, så nu är det 3 stycken 40-årsfester inplanerade i maj månad. Vilken tur att man fortfarande är ung så att man orkar.

Ha det gott!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Summa sidvisningar