tisdag 5 april 2011

Planerar en presentation för mina kollegor

För dryga veckan sedan var jag, Malin Barkemo och Susanne Kuoppa på implementeringskurs för den nya samlade läroplanen som börjar gälla fr.o.m höstterminen. Idag har vi träffats och lagt upp en presentation som vi ska göra för våra kollegor till veckan. Känner själv att strukturen på den nya läroplanen börjar klarna nu och det är ett spännande arbete som vi pedagoger har framför oss. Sorgligt nog kommer den inte att tryckas och finnas i allas händer förrän till sommaren men jag hoppas att alla har varit på Skolverkets sida och dragit ut minst ett exemplar. Själv har jag dragit ut två så att jag har en som jag kan anteckna i, stryka under och kommentera.

Ha det gott!!

laroplaner.gif

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Summa sidvisningar