torsdag 4 augusti 2011

Stolt fotbollsmamma

Läste i morse i tidningen att Mittnorden cup (som den hette tidigare) firar 30 års jubileum i år och började att räkna efter hur många år sedan det var sedan jag var med. Den tankelinan löpte jag inte ända ut kan jag säga. Wilma var ju med ifjol och i år är det debut för Lilleman. Min lilla vänsterfotade prins har på senare tid tyckt att det är väldigt roligt att stå i mål så första matchen och en halvlek av den andra så vaktade han stolparna med bravur. Jag hoppas att morfar satt på ett moln i himlen och njöt av det han såg. Det hade varit en dröm för honom att få se Tim stå i mål. Dessa små kubenlirare vann båda sina första matcher och vi håller tummarna för att det blir fler vinster. Det var i alla fall en väldigt stolt fotbollsmamma som stod vid sidan om.

Lite nervöst är det allt. 

Tim styr och ställer med sina lagkompisar.

Beredd på skott.

Matchen slutade 2-0 och Tim var jätteduktig. 

Mammas prins.

Så här glad blir man efter att man vunnit första matchen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Summa sidvisningar