söndag 14 augusti 2011

Sista dagen på sommarlovet

Ja då var den här, den sista semesterdagen, och precis som tidigare år så undrar man vart tiden har tagit vägen. I morgon är det dags för oss pedagoger att tillsammans börja planera för de kommande veckorna tillsammans med eleverna. Nu i höst börjar en ny läroplan med nya kursplaner att gälla och det ska bli roligt att få fortsätta vårt implementeringsjobb.

I år har jag fördelen att få fortsätta med mitt härliga gäng som jag tog emot förra hösten. Det är en underbar grupp med många arbetsglada och vetgiriga elever som jag har SÅ roligt tillsammans med. Jag har helt enkelt världens bästa jobb och det ska bli härligt att få träffa klassen igen nästa måndag.

Vi har nu ett nytt läsår framför oss med massor av litteraturläsning, problemlösning, historieforskning och andra intressanta arbetsområden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Summa sidvisningar