onsdag 16 februari 2011

Slalomvärlden vidgas

Som idrottsförälder så dras man på något konstigt sätt in i föreningar utan att man riktigt fattar hur det gick till. Björn är tränare i Tim fotbollslag och jag kommer denna säsong att hjälpa till som lagledare i Wilmas. Nu vintertid så ägnar vi ju den mesta tiden till att skjutsa till och från slalombacken och även där har vi lyckats. Igår så tillbringade jag kvällen med att lära mig hur det fungerar i speakertornet för att eventuellt kunna hjälpa till vid kommande tävlingar. Ska även på söndag vara med i tornet under LVC-kvalet och vem vet, kanske ni får höra min ljuva stämma då? Det är tur att så många av barnen går på skolan så att de är vana att höra mig.

1 kommentar:

  1. Hej
    Du undrade om vår webbshop! Vi jobbar varje dag med att få den klar. Vi har problem med bank kopplingarna. Vi hoppas allt det tekniska har löst sig till nästa vecka.
    Välkommen tillbaka!
    Helen

    SvaraRadera

Summa sidvisningar