torsdag 18 april 2013

Det blåser nya vindar




Det sista året har det varit glest mellan inläggen och jag ber om ursäkt. Nu är det bara några veckor kvar till den blomstertid nu kommer, och när den kommer är det dags för mig att stänga dörren till mitt stora härliga klassrum på Sundsvalls Montessoriskola för gott. Då menar jag den fysiska dörren, för jag hoppas att få komma tillbaka och hälsa på. Jag kommer att byta jobb, och till hösten har jag ett nytt klassrum och kommer att arbeta tillsammans med nya kollegor. Det känns som en spännande utmaning och det ska bli roligt att få vara en del av denna verksamhet. Vi som ska arbeta tillsammans till hösten träffades i tisdags och det kommer att bli ett härligt gäng som ska bygga upp denna verksamhet tillsammans. Jag hoppas att ni vill följa mig på denna resa.
Ha det gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Summa sidvisningar